Bla bla... :DSEO optimalizace webu

tvorba webových stránek levně

Publikováno 08.12.2012 v 18:42 v kategorii Novinky, přečteno: 181x

Udělat opravdu dobrou internetovou stránku, ale není úplně triviální. Fungující webové stránky by měl dodržovat alespoň pár základních podmínek. Počínaje správným umístěním ovládacích elementů, přes vhodné texty, přehlednou grafiku, správnou stavbu atd. Myslet si, že poprosíte kolegu nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal www stránky, určitě už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě sledují nejnovější trendy a přání svých zákazníků. Pokud Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která vše zajistí, zkuste se v pohodě obrátit na odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Mnoho manažérů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je jistě správné, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené peníze. Skvělý web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvnosti také nám žádný profit negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a stále jsou) základem seo, nebo raději, faktory působící na evaluaci webu a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Ale dneska už se stalo jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Mohli bychom vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz