tvorba webových stránek levně
Publikováno 08.12.2012 v 18:42 v kategorii Novinky, přečteno: 181x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále jsou) základem seo, nebo raději, faktory působící na evaluaci webu a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Ale dneska už se stalo jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Mohli bychom vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz